Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mikrosimulace dopravního proudu při liniovém řízení.
Mlčková, Ivana ; Apeltauer, Tomáš (oponent) ; Apeltauer, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce má za úkol ověřit účinnost liniového řízení na daném úseku komunikace. To bylo provedeno pomocí dopravního modelu vytvořeného v programu Aimsun pro dopravní mikrosimulaci. Data získaná z radarových měření byla zpracována a vložena do modelu, kde byly změněny některé parametry, aby model odpovídal stávajícímu stavu na daných komunikacích. Následně v tomtéž modelu bylo navrženo více řešení pomocí liniového řízení a vyhodnocena efektivnost jednotlivých řešení.
Mikroskopické modely dopravy v intravilánu města
Brožek, Jan ; Plášek, Josef (oponent) ; Apeltauer, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá modelováním dopravy jak z pohledu teoretického, tak prak-tického. Za pomocí softwarového nástroje Aimsun byl vytvořen mikroskopický model dopravy pro různé situace, které byly následně mezi sebou porovnány.
Mikrosimulační model křižovatky I/41 a I/42
Kaňok, Vojtěch ; Novák, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá modelováním a porovnáním dopravního řešení za pomocí mikrosimulačního modelování dopravního proudu. Dopravní data byla zpracována v programu Aimsun a bylo vytvořeno několik variant návrhu, které byly mezi sebou porovnány, a následně doporučeno nejefektivnější řešení.
Mikroskopický model dopravy ulic Veveří a Kounicova.
Válková, Michaela ; Všetečka, Martin (oponent) ; Apeltauer, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá mikroskopickým modelem dopravy v ulicích Veveří a Kounicova včetně přilehlé silniční sítě. Tento model byl vytvořen v softwaru Aimsun na základě podkladů, které se sestávají z map, provedeného směrového průzkumu, intenzit dopravy na vybraných křižovatkách a signálních plánů. Vypracovaný model stávajícího stavu řešené lokality byl následně kalibrován dle intenzit dopravy na vjezdových a výjezdových komunikacích. Dále byly navrženy a vytvořeny tři možné varianty řešení ulic Veveří a Kounicova. Všechny varianty byly nakonec porovnány a vyhodnoceny.
Microscopic traffic simulation in urban areas
Bátora, Filip ; Plášek, Josef (oponent) ; Apeltauer, Tomáš (vedoucí práce)
The main goal of my bachelor's thesis is to provide a theoretical insight on the topic of traffic modelling, as well as finding a practical solution to a specified issue. I will use the Aimsun software to create a microscopic model of a traffic junction using two different modes of traffic light signals. With the help of various methodical directions, I will provide an economical evaluation and comparation of the overall junction travel time.
Návrh variantního dopravního připojení rozšiřovaného obchodního areálu v Modřicích
Knopp, Martin ; Fencl, Ivan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu a srovnání variant řešení dopravy v oblasti nákupní zóny na území města Modřice v souvislosti s rozšiřováním této zóny o nové obchodní prostory. V první části práce je obsaženo pojednání o oboru dopravního inženýrství, dopravní telematice a ITS. Dále je v práci detailně rozebrán stávající stav a kalibrace modelu dopravy v programu AIMSUN, který představuje těžiště celé práce. V další části práce jsou předložena tři odlišná řešení organizace dopravy v předmětném území včetně modelu každé varianty v programu AIMSUN a včetně detailního rozboru každého řešení. V poslední části jsou jednotlivá řešení srovnána podle výsledků z modelu AIMSUN.
Silnice I/42 VMO Žabovřeská I.
Kaderka, Tomáš ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na ověření funkcí modelovacího softwaru Aimsun a jeho chování na konkrétním modelu dopravní situace na brněnském Velkém městském okruhu na úseku silnice I/42 Žabovřeská I. Popisuje možné způsoby dopravních průzkumů a některé z nich aplikuje na daném úseku. Z výsledků průzkumů je sestaven model v softwaru Aimsun a dopravní situace je posouzena v několika variantách. Na základě výsledků je navržen další postup řešení dopravy na daném úseku.
Dopravně-inženýrská opatření na ul. Žarošické a Jedovnické v Brně
Výstup, Jan ; Havlíček, Antonín (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá dopady budoucího dopravního zatížení na úroveň kvality dopravy v ulicích Rokytova, Žarošická a Jedovnická po zprovoznění částí velkého městského okruhu Tomkovo náměstí, Rokytova a Ostravská radiála. K posouzení těchto dopadů je využito mikroskopického modelu dopravy, který je vytvořen v programu Aimsun s využitím mapových podkladů, směrového průzkumu na dotčených křižovatkách, intenzit dopravy a pozorovaných signálních plánů. Další částí jsou návrhy dopravně inženýrského řešení ulic Žarošická a Jedovnická v několika variantách včetně jejich posouzení.
Mikrosimulace křižovatky v Rožnově pod Radhoštěm
Mičkal, Dalibor ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dopravního řešení za pomoci mikrosimulace. Pomocí získaných intenzit z terénu je provedena simulace stávajícího stavu a nových návrhů. Ty jsou porovnávány pomocí doby zdržení. Pro vítěznou variantu bude provedena prostorová studie.
Mikrosimulační model dopravního uzlu Malá Amerika
Horák, Michal ; Mikolášek, Igor (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá modelováním dopravního proudu ve více navržených variantách uspořádání dopravní sítě. Varianty jsou vymodelovány pomocí programu Aimsun. Data současného provozu byla získána pozorováním v terénu. Ve vytvořených modelech je simulován dopravní proud stávajících i výhledových intenzit dopravy. Na základě výstupů simulovaného provozu jsou varianty vyhodnoceny. Navržené varianty jsou porovnány a je z nich vybráno nejvhodnější uspořádání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.